KONKURRANSE – NEW IN FROM ROMWE

sponset

Jeg beklager for null blogging i går.. Jeg var på tur med valgfaget, og ja det var utrolig kjekt. Det blir ikke så mye blogging om det, men viss det er noen som ønsker det. Da er det bare til å skrike ut! Så skal jeg få fikset det. Men hvert fall for å gjøre noe klart, så kommer det ikke noen videoer denne uka. Siden jeg starta uka med øye betennelse eller noe lignende,og hadde hovnet øye! Men nå er jeg “frisk”. Da har jeg ikke fått filmet videoer, på grunn av sykdom.

Men neste uke er fullt i gang igjen, og det kommer videoer neste uke! Jeg skal både vloge i helgen, og lage videoer alene og med venner! Noen ønsker? Okei, nå skal jeg komme til poenget med dette innlegget. Jeg har trukket vinneren av THAT MOMENT KONKURRANSE, og det ble en jente som heter Benedicte. Jeg kontakter deg på Instagram i løpet av dagen. 

HER finner dere genseren / HER finner dere skjerfet

Hehe, messy hair today. I don’t care.

HER finner dere denne blå genseren.

HER finner dere jakken fra Romwe.

Jeg har også nå tenkt å sette i gang en ny konkurranse i samarbeid med Romwe!! Wii, det er alltid så kjekt å sette i gang konkurranser, det er noe av det kjekkeste jeg vet faktisk. Jeg håper så mange av dere blir med på konkurransen, og det er utrolig enkle regler som står under. Det dere kan vinne er et gavekort på 100$, det er nesten det samme verdi som 850 kr. Det er trygt å bestille derfra, og det er utrooolig mye fint der. Det er lett å finne noe man liker, det er noe for alle der i hvert fall i mitt syn. Kvaliteten er som oftest veldig bra, og er ikke til å klage over. Det hender at ikke kvaliteten ikke er like god, men det er bare til å ta en sjanse rett og slett.

Nå nærmer det seg også halloween, derfor har jeg denne konkurransen! Kanskje dere finner noe dere kan bruke til halloween, så interessant ikke sant? Høres det ikke supert ut? Det dere ser på bildene er det nye jeg fikk fra Romwe denne gangen, mye fint ikke sant? Jeg forelsket meg i alle plaggene og de er allerede masse brukt her. Ligger link til alle plaggene under bildene.

KRAV (for å melde deg på):

 

1. Registrer deg på Romwe sin nettside. Det er super enkelt, HER HER HER

2. Like Facebook siden til Romwe, dere finner den HER HER HER.

3. Legg igjen en kommentar under her med navn og e-postadressen din. (den samme som du registrerte deg med)

Det blir trukket to vinnere, og vinnerne blir trukket på Onsdag om 2 uker.

blogges.

16 kommentarer

Siste innlegg