HEEEEELG

En blid jente som er klar for helg nå!

Nå er jeg virkelig klar for helg! Er du også det? Ja, jeg har helg nå. Vi har planleggings dag i morgen, skal bli deilig med ekstra lang helg. I dag har jeg ikke vært i topp form, har hatt hodeverk osv. Men jeg var på skolen, og var deilig å høre at det ringte ut til helg i siste time i dag! I dag skal jeg også få overnatting av mitt kjære søskenbarn og bestevenninne Milena! Det skal bli så kjekt å få hun på besøk igjen, det er en goood stund siden sist vi var sammen.

Det kommer nok mer bilder i morgen iløpet av kvelden vår, og jeg skal ikke se lagt vekk i fra at vi kommer til å ta bilder i morgen også. Det får vi egentlig se når den dagen kommer, og gjett hva! På lørdag så treffer jeg Frida igjen! Det er en venninne av meg fra Bergen, som kommer til Haugesund så da skal jeg treffe hun igjen. Det kommer til å bli så godt og se Frida igjen, og kunne gi hun en stoor klem igjen!!

Ha en fin kveld videre alle sammen, og gjerne fortell meg hva du skal i helgen!

blogges.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg