UKENS SPØRSMÅL #7

Når skal du ta av reguleringen?

hm.. Jeg vet ikke enda, det har jeg faktisk ikke spurt tannlegen om.

Kan du ha en slags julekalender på bloggen? Med liksom jule innlegg helt til jul eller noe sånn?

Jeg er litt usikker på det. Men jeg har utrolig lyst å ha noe lignende “kalender” helt til jul.

 

Sier noen av de i klassen din noe negativt med at du bruker mye sminke?

Det er alltid noen så må kommentere på sånne ting vel? Så ja, det er sikkert noen. 

Hva er den høyeste og laveste karakteren du har fått?

hmm.. Den laveste er vel 3 til nå, og høyeste 6.

Om du har boyfriend tag med Sindre,kan du ta noen andre spørsmål en dem vanlige? Om du skjønner.

Ja, det skal vi ha. Det skal vi faktisk filme inn i dag, så det er bare til å holde dere oppdatert fremover. Husk jeg poster videoer hver tirsdag og lørdag,

Hva er din naturlige hårfarge? Har du blondt hår naturlig?

Min naturlige hårfarge er faktisk blond ja! Jeg tok ombre i sommer, og i september så farget jeg det kaldt blondt.

Her ser dere et gammelt bilde med min naturlige hårfarge.

Hvor lenge har du blogget?

Det er vel et og et halvt år, enten i Februar eller Mars så er det 2 år! wow, det går fort!

Føler du deg som en kjendis?

Hehe, det gjør jeg ikke. Jeg ser ikke meg selv som en kjendis, jeg har bare en del følgere og followers på instagram.

Kan du ha en giveaway snart?

Det kommer snart! Det kan jeg love dere.

Hvor lenge har du å Sindre vært kjærester?

Nærmer seg vel 3 måneder viss jeg ikke er helt på bær tur, vi ble hvert fall sammen 13. september.

Kleineste du har gjort foran en gutt?

off, er det noe jeg er flink til så er det å dumme meg ut! Så det er en del hehe.

Når var ditt første kyss?

Når jeg var liten med nabo gutten faktisk! #Myfirstlove

Hvordan møtets du og Sindre?

Vi møtets gjennom venner/skole. Jeg er veldig glad jeg har møtt han! For nå er han blitt en av de menneskene i livet mitt som betyr mest for meg.

Hva liker du best med deg selv?

Med personligheten er det vel at jeg er ærlig alltid, og jeg sier ting som de er.

Hvem er ditt forbilde?

Det må nok være youtuberen Celine Karine, og det er det mange grunner til.

Hva lurer du på til neste ukens spørsmål? Det er bare til å stille i kommentarfeltet under.

blogges.

15 kommentarer
    1. Hvilken jule kalender har du?
      Hvor gammel var du når du begynte å sminke deg?
      Har du fått en trussel kommentar enten her på bloggen eller på facebook? (må ikke svare på det spørsmålet her)

    2. Hei ,Eg e stor fan av deg, eller somsagt eg leser bloggen din hele tiden.Eg bor ikkje då langt vekke fra deg!
      Men spørsmålet var hvor lenge har du og Sindre vært sammen?Hjertlig hilsen Madelen:)

    3. Hei, jeg har samme kamera som deg. Jeg lurer på om du vet hvordan man overfører bildene fra kameraet til iPhone? Håper på svar

    4. Var det flaut/kleint å si til foreldrene dine at du hadde fått deg kjæreste?
      Hvordan fortalte du det?

    5. Hvor høy er du?
      Venstre- eller høyrehendt? (kan hende du har svart på dette før)
      Hav heter foreldrene dine og muligens søsken?
      elsker blogggen din og youtube kanalen din!!>3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg