FANTASTISK HELG

 

Disse to har nå blitt to av de viktigste jentene i livet mitt ♥

Fra å nesten ikke kjenne disse to jentene har de nå begynt å bety utrolig mye for meg. Jeg har kjent Frida en god stund nå, og Andrine har jeg hatt kontakt med lenge men har ikke møtt hun før i går. Vi kom der og stilte oss i kø også hørte jeg noen skrike “ÆÆÆ THERESE!!!” og så snudde jeg med og det var Andrine og jeg ropte tilbake “ÆÆ ANDRINE” og der gidde vi hverandre en gigantisk klem til vi nesten datt i bakken. Den ble avsluttet med en god latter. 

Vi var jo på The Main Level konsert den dagen det var derfor jeg fikk møtt Andrine, og jeg har væt i Bergen hele helgen og derfor har jeg ikke fått blogget noe. Jeg har vlogget hele helgen, og den kommer i morgen faktisk! Jeg må få si til alle de jeg var med denne helgen tusen takk for en fantastisk helg! Konserten til The Main Level må jeg skryte av, og jeg er utrolig stolt over gutta! De betyr så utrolig mye for meg, og på Bruger King gråt jeg over for at jeg ikke fikk møtt de og for det blir en stund til jeg ser Andrine igjen.

Denne konserten er en av de beste konsertene jeg har vært med på, og jeg koset meg så mye. Helgen min startet også utrolig bra for da fikk jeg nemlig tak i diamond circle til Justin Bieber konserten! Det kom med i vloggen og der kom det frem både litt gråting her og der. Jeg vil si dere får se en del andre sider av meg i vloggen.

blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg