NATURAL MAKEUP LOOK

Da er det lørdag igjen, og jeg håper alle får en super fin lørdag! I dagens video ble det en sminke video siden det er en veldig etterspurt video, og jeg kan også lage en til nyttårsaften viss dere ønsker det. Jeg lager ikke så veldig ofte sminke videoer, siden jeg er ikke helt behagelig med å vise huden min siden dere ser godt i videoen at jeg har veldig problem hud. Men den begynner å bli bedre som er et godt tegn! Jeg håper dere liker videoen, og gjerne dra å abonner på kanalen min HER.
blogges
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg