LILLEJULAFTEN

bilder fra we heart it (christmas)

FOLKENS FOLKENS DET ER JULAFTEN I MORGEEEN! ♥ I går fikk jeg jo juleferie, og det er sikkert mange som fikk juleferie sist uke. Det var utrolig deilig å kunne sove lenge i dag, og jeg sov kanskje litt lenger enn det jeg burde hehe. Jeg sov nemlig til nærmere klokken var et, og så gikk jeg å spiste frokost. Jeg hadde egentlig planer om å filme inn noen videoer, men fikk jeg gjort det. Hehe nei. Det var skikkelig kjekt å våkne opp å sette meg ned å spise frokost å se en god gammeldags julefilm. Det som skjer resten av kvelden er sikkert at jeg bare kommer til å slappe av i mens jeg ser på noen youtubere.

Det skal bli deilig med en lang ferie nå der vi har fri fra skolen, lekser og hele pakka. Det er jo julaften allerede i morgen, og jeg er sikkert en av alle de andre personene som gleder seg myeee til jul. Det skal bli godt å spise god mat og være med familien.

GOD JUL & GODT NYTT ÅR! ♥

blogges

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg