JULENAFTEN ER OVER

Da var julen over for i år og. Det har gått utrolig fort syns jeg er dere ikke enige? Det er snart allerede et nytt år, og da betyr det at det er mange nye muligheter og jeg kan oppdage nye ting. Jeg ser faktisk frem til et nytt år selv om det har vært et utrolig år. Men tilbake til kvelden i går, det var en utrolig bra kveld! Jeg stor koset meg, og det tror jeg resten av familien min gjorde også. Jeg fikk utrolig mange fine gaver som jeg setter pris på, så tusen takk til dere som ga meg en gave!

Det var god mat på bordet i seks, halv syv tiden! Da hadde mamma og pappa lagd ribbe og pinnekjøtt, og det har vi hver eneste jul. Vi hadde også en veldig gode dessert, og etter nesten en time etter vi var ferdig med maten startet vi på pakkene og da fikk jeg mye fint! Jeg er litt usikker på om jeg kommer til å lage video av det. Men jeg har fått mange meldinger om jeg kunne lagd det.. Men det jeg tenker på er at det er mange som ikke får så mye til jul eller dyre ting. 

Tok dessverre ingen bilder i løpet av kvelden uten om de som dere så av meg i går.

Det er heller ikke alle som får gaver og så videre, og det er alltid noen som må kommentere sånn som bortskjemt, og alt sånt. Det er så mye styr syns jeg, og det vet jeg ikke om det frister å lage en sånn video! Men uansett jeg er takknemlig for det jeg fikk ♥ Så håper jeg dere lesere hadde en super fin jul, og koset dere mye med venner og familie.

Men nå kan vi glede oss til nytt år, og da skal jeg bort tl naboen og feire sammen med de og familien til Ida! Det skal bli kos! Det er alltid kjekt med nyttårsaften.

Ønsker du en julegave video 2015?

blogges

20 kommentarer
    1. Jeg har kjempelyst på julegavevideo!! Jeg syns det er kjempegøy å se på hva andre får til jul. Det kan godt hende at noen sier at de videoene bare er for å skryte, men du har jo gjort det klart at om du skal lage den videoen så er det ikke for å skryte, men for at fansen skal få se på den. ja, det er folk som ikke får så mye eller så dyre ting til jul. Jeg er faktisk en av de. Og det skriver jeg ikke fordi jeg vil ha sympati, slett ikke! Men jeg vil bare fram til at selv om jeg ikke er en av de som får masse, så kan jeg fortsatt ha glede av å se julegavevideoer. Ikke misforstå meg, Det er et valg du selv skal ta, men jeg bare sier at julegavevideoer ikke er negativt generelt. Av og til er det bare noen som gjør de til det.
      Ps: elsker bloggen og youtuben din!!! Håper det kommer julegavevideo😀

    2. Therese, Therese… Du bør lage en gave video! Ikke bry deg om hva andre sier! Du har rett i å ikke lage video p.g.a det er ikke alle som for så mye. Men hvis du lager video, så vil det være noen personer som får inspirasjon av de gavene du får og ønsker seg det til neste gang, og får det til slutt av familien. Du BØR virkelig lage en video. Elsker videoene dine! PLIS lag en?!☺️☺️

    3. Ja, jeg ønsker at du lager mine julegaver video❤️
      Elsker å se på slike videoer, men det er jo opp til deg😊
      Jeg er veldig enig med deg i at det er ikke alle som får så mye og dyre ting, så forstår hvis du velger å ikke lage en slik video❤️
      Ønsker deg en god romjul og et godt nytt år😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg