VÆRT ET MAGISK ÅR! SOON 2016.

musicnodes
Heisann dere! Dette blir litt av et langt innlegg, og derfor legger jeg med en nydelig sang! Denne kan dere høre på mens dere leser.

Det er allerede 2016 om noen få timer, og jeg har tåre våte øyne etter å tenkt gjennom hele 2015.. Det har vært et nydelig år som jeg nok aldri vil glemme. Jeg har fått mange nye venner i løpet av dette året, og mistet noen. Jeg har vært oppe og nede. Jeg har hatt gode opplevelser og dårlige. Jeg har skapet mange minner sammen med fantastiske folk, og jeg vil bare si til dere at jeg er utrolig glade i dere! Jeg ønsker dere et supert nytt år, og håper dere får en nydelig feiring. Jeg har nå tenkt å ta dere gjennom en del av mine minner fra 2015. 
JANUAR 2015
En av mine aller første outfits for 2015, hehe jeg har endret stil kan man si! Jeg har faktisk ingen av de plagga på bilde bortsett fra skoene som jeg aldri bruker.
I Desember gikk både jeg og Frida på cheerleading sammen, og vi gikk et semester før vi begge tok slutt med dette. Der etter har jeg bare holdt på med blogg og Youtube! Jeg stor trives med å bare drive på med dette, og det er det jeg liker å gjøre.
Jeg og Madelen hadde en koselig overnatting hos Madelen, og der lagde vi mange videoer sammen! Vi tok også koselige bilder, og her er et av de. Jeg husker denne kvelden/dagen veldig godt og det tror jeg Madelen også gjør!
Det tok slutt med eksen, og jeg var så og si “knust”. Men man kan si jeg er godt over dette nå! Her skypet jeg faktisk med Madelen og her hadde begge hatt et brudd og vi taklet det sammen sånn som bestevenner gjør!
Dette var dagen etter bruddet, og frida ønsket en jente kveld for både meg og Madelen. Derfor kjøpte hun både is og annet godt til oss! Jeg lagde også en god kvelds til oss. Vi koset oss kjempe mye denne kvelden, og Frida fikk oss begge til å smile igjen.
Enda en outfit for Januar, og dette her ser ikke ut som meg hehe! Det er nesten utrolig hvor mye jeg har bare forandret meg på noen måneder. Jeg har faktisk enda denne genseren, og den er utrolig behagelig og den er fra wow. 
Jeg klippet håret hos Miss M, og der klipper jeg meg enda! Jeg liker veldig godt å klippe meg her, og hun er flink hun som gjør det. Jeg sier alltid når jeg skal bestille time til mamma at jeg ønsker å gjøre det på Miss M.
Jeg fortalte dere her på bloggen at jeg skulle bli foster søster, og dette var noe jeg gledet meg skikkelig mye til. Jeg så skikkelig frem til å få en ny “søster” i hus. Jeg hadde lenge hatt lyst til å bli store søster. Dette var veldig stas for meg, og jeg er glad for at vi ble en foster familie for noen som trenger det. Det er godt å hjelpe andre som trenger det.

FEBRUAR 2015

Jeg så på bilder fra når jeg var en liten jente, og på dette bilde ser du faktisk at det er meg. Her var jeg liten og søt, hadde panne lugg.
Enda en outfit! Denne kallet jeg “vaffel jakke outfit”. Jeg bruker denna jakka inni mellom men det er stund siden den ble tatt frem. Denne vesken var fra Ebay og ble fort slitt.
Her hadde jeg mitt aller aller første møte med min frem kommende foster søster, og jeg husker enda sommer fuglene jeg hadde i magen. Jeg var utrolig spent, og det gikk som smug. Jeg husker jeg likte hun skikkelig godt!
Her viste jeg mine Januar favoritter midt i februar faktisk! haha. 
Jeg fikk meg endelig noen Dr. Marteens sko som jeg hadde ønsket meg lenge. Jeg har de enda den dagen i dag, og jeg bruker de inn i mellom. 
Da var det på tide med valentins dagen, og denne dagen var jeg sammen med kjæresten jeg hadde på den tiden. Jeg husker at vi var hos han, og vi hadde gaver til hverandre og jeg tror begge ble fornøyde og glade!
Her ser dere hva jeg fikk av eks kjæresten min på Valentins dagen (vi var sammen da). Jeg husker at jeg var så glad for det jeg fikk og syns det var utrolig søtt av han!
Jeg begynte med å pusse opp rommet mitt! Jeg fikk endelig meg noen nye møbler til rommet mitt.
Her hadde jeg besøk av både Madelen og Erik. Da tok vi noen gruppe bilder og Mico var selvfølgelig med!
Jeg var så fornøyd med mitt Penny Board som jeg kjøpte i Bergen og jeg måtte jo bare lage et outfit innelgg av det!
Her gledet jeg meg veldig til å stå på langrenn sammen med mellom trinnet på barneskolen (her gikk jeg jo i 7 klasse). 
Jeg hadde det veldig kjekt på langrenn sammen med klassen min, og jeg hadde selvfølgelig med meg kamera!

MARS 2015

Jeg fikk min aller aller første header av Ane Karine Estil, som jeg ble kjempe fornøyd med! Dere burde dra å sjekke ut bloggen hennes HER.
Jeg fikk en super duper pen kjole fra Shein! De kallet seg jo Sheinside før men de byttet over til Shein.

Jeg var på Vinterlyd av Kreftforeningen sammen med Ida i Stavanger for å se The Main Level opptre! Jeg var allerede da en fan av de, og det var jeg en god stund før Vinterlyd også! Jeg møtte noen lesere der også, og noen andre kjente folk.
Det var på tide med enda en Cheerleadning trening sammen med Frida og laget som jeg gikk på. 
Her postet jeg noen life hacks som mange va dere likte, og jeg husker faktisk ikke sist jeg delte noen lifehacks sist. Er det noe jeg skal gjøre?
Jeg var i skoleavisen vår, og det var faktisk Madelen som intervjuet meg til skoleavisen vår.
Jeg var på Lundens tivoli sammen med Frida og Sofie! Det var utrolig kjekt, og jeg skulle ønske vi kunne opplevd det på ny!
Det var på tide med 15 års dagen til Milena som jeg var invitert til! Dette er et bilde som jeg tok før jeg drog over til Milena.

APRIL 2015

Jeg, Ida og noen i familien min reiste over til Kongeparken! Det var utrolig kjekt, og jeg savner virkelig kongeparken! Dette var en utrolig kjekk tur.
Jeg visste dere noen sneak peeks på 13 års bursdagen min! Dette var noe jeg gledet meg til skikkelig.
Jeg var endelig 13 år og faktisk tenåring! Dette er en dag som jeg ikke glemmer med det første, jeg hadde det super kjekt og det tror jeg gjestene hadde også!
Jeg hadde en fantastisk bursdag sammen med mine herlige jenter som gikk i klassen! Vi hadde masse godt og spise, og vi hadde mange kjekke leker også denne kvelden!
Jeg fikk piercing i øret mitt! Dette var jeg faktisk utrolig stolt over, og jeg vet ikke hvorfor. Det er bare et hull i øret? hehe.

MAI 2015
Jeg var med på et videofy meetup, og det var utrolig kjekt! Vi hadde masse godt å spise, og vi lagde mange kjekke videoer.
Jeg var i konfirmasjonen til min vakre bestevenninne Ida, og det var utrolig kjekt! Jeg hadde egentlig planer om å holde en tale sin hun er min aller bestevenninne, men jeg turte ikke dessverre.
Jeg lagde noen super gode cup cakes for min lille søsters bursdag! Jeg ble super fornøyd med de.
Det var endelig på tide med et show på cheerleadning, og da var det et vår show i hallen for familien og venner.
Jeg hadde verdens beste jente kveld sammen med min aller beste venninne eller søster som jeg liker å kalle Ida! Det var en utrolig bra kveld, som ingen av oss kommer til å glemme. Denne kvelden er noe vi kommer til å ta med oss lenger frem i tid.
Det var 17.mai og jeg husker at jeg var super fornøyd med mitt hår og jeg prøvde flere ganger å lage frisyren på ny men fikk det ikke til. Jeg husker denne 17.maien utrolig godt, og det var en bra dag! Jeg håper der også koset dere mye denne dagen.
Mico ble klippet for aller første gang, og han ble døds søt da han endelig ble ferdig klippet! 
Jeg delte denne super oppskriften med dere! Disse ble super gode, og mange av dere prøvde faktisk å lage de.
Her var jeg klar for selskap til en god venninne som gikk i klassen min, og jeg var veldig fornøyd med hvordan jeg så ut til slutt.

JUNI 2015
Jeg, Frida og Ida sov under åpen himmel og det var så koselig! Jeg husker det som om det var i går og jeg husker latteren og alt. Vi var lenge opp, og spiste mye snop. Vi hadde faktisk samlet en stor kasse med snop! Vi såg også film, og vi punka madrassen! hehe.
En outfit som jeg syns var døds kul! Denne buksen ble dessverre ødelagt for noen uker siden så den blir nok ikke mer brukt her i hus. Det er litt trist siden den satt så spent og var utrolig tøff.
Jeg tok dere enda nærmere min barndom! Jeg lagde et innlegg som jeg kallet MY STORY, og det falt i smak hos dere. Når jeg når 1500 abonnenter på youtube kommer det en liten video av min barndom!
Jeg pakket og gjorde meg klar til leirskole siden det er leirskole for de som begynner på ungdomsskolen hvert år. Jeg husker jeg syns det var utrolig kjekt, og jeg fikk møte den nye klassen som jeg går sammen med den dagen i dag. Det var bra underholdning på leiren hele tiden også!
Vi var på vår aller siste tur sammen med klassen som jeg gikk med i syv hele år! Dette var en så utrolig kjekk tur, og jeg må si jeg savner noen av folka.
Jeg var på VG lista 2015, og det var en opplevelse jeg aldri vil glemme! Jeg reiste syv timer med bil bare for å se The Main Level opptre! Jeg var og er enda en stor fan av gutta, og jeg gleder meg til å møte å dra på flere konserter av de i 2016. Jeg savner også Tuva veldig mye som jeg møtte på VG lista.
Jeg og Julie hadde en utrolig koselig jente kveld sammen hos meg! Jeg og Julie finner ikke så alt for ofte på ting sammen, men vi prøver. Det er utrolig kjekt å finne på ting sammen med hun når vi første gjør noe.

JULI 2015

Jeg hadde mitt aller første liveshow sammen med Milena! Dette var utrolig koselig å kunne snakke med dere lesere på en litt annen måte enn bare her på bloggen. Jeg må nok sette i gang et liveshow snart igjen!
En sommer outfit som jeg syns var skikkelig søt, og her hadde jeg også rasta fletter som Milena hadde vært så snill å lage på meg!
Jeg var i London sammen med familien og Ida sin familie og det var utrolig kjekt! Jeg fikk opplevd så mye jeg ville oppleve, og det at jeg fikk gjort det med min aller bestevenninne er utrolig! Det er det ikke alle som gjør. 
Da vi hadde vært tre dager i London reiste vi videre til mange flere steder og en av de var Brixham som var utrolig kjekt! Der stor koset vi oss mye.
Jeg tok ombre i håret! Jeg ble utrolig fornøyd men etter månedene gikk ble den oransje og så videre..

AUGUST 2015



Jeg møtte gutta i The Main Level for aller første gang her! Jeg var en så utrolig stor fan her, og jeg gråt av glede etter jeg hadde møtt de her! Denne dagen betyr så inderlig mye for meg, og helt siden denne dagen her har jeg bare begynt å elske gutta mer og mer. Jeg møtte også gutta i Stavanger to dager senere etter denne dagen, og da var smilet mitt enda mer på topp.
Jeg tok noen herlige bilder av Mico, pluss jeg og han sammen. Dette husker jeg veldig godt! Jeg har mange minner med Mico i løpet av sommeren.
Jeg møtte flere av dere i løpet av sommeren! Det er så utrolig kjekt å møte på mine blogglesere!

SEPTEMEBER 2015
Jeg var å så Innsiden ut sammen med Frida på kino, og dette var en veldig bra film! Jeg liker veldig godt Disney sine filmer siden de tar frem gamle minner, og filmene er rett og slett bare herlige!
Jeg fikk noe nytt fra Shein, og denne buksa har jeg brukt mye siden sist. Denne er utrolig tøff, og den kalles boyfriend jeans! Jeg elsker slike bukser.
Jeg farget endelig håret tilbake til blondt, og denne fargen har jeg enda og jeg skal farge det enda mer “kladt blondt” etter nyttår. Jeg har enda litt gul skjær i håret etter ombreen.
Jeg skrev et innlegg om hva jeg syns om mobbing, siden dette er et så pass viktig tema måtte jeg bare lage et innlegg om dette. Jeg angrer så klart ikke på at jeg delte dette innlegget siden i det innlegget fikk jeg skikkelig frem hva jeg mente.
Jeg fikk noen plakater fra Desenio, og jeg er super fornøyd! De henger på veggen min enda, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! De setter siste finish på rommet mitt.

OKTOBER 2015

Jeg testet ut MayBeauty maskene! De var utrolig og de gidde gode resultater, og jeg var veldig fornøyd med disse. Jeg testet den ut med Madelen den ene gangen.
Jeg fikk for aller første gang gel nails med extensions og jeg var veldig fornøyd! Jeg kan anbefale dette til dere andre her ute, og MSgelhouse er veldig billige i forhold til andre.
Jeg fortalte om en av mine favoritt youtubere og det er Tina Mondelia! Jeg digger youtube kanalen hennes! Jeg møtte hun også på Vg lista i sommer.
En outfit for jeg skulle ut å spise sammen med Ida, og jeg syns dette ble utrolig kult! Det så ut som dere også likte det jeg hadde settet sammen.
Det var på tide med halloween! Jeg syns vi alle var utrolig tøffe, og denne halloweenen var utrolig kjekk!

NOVEMBER 2015
Jeg startet med noe som jeg kaller for “bildene som aldri kom på bloggen”. Dette var utrolig morsomt! Jeg kommer nok til å poste mer slik i 2016.
Jeg nådde endelig 1000 abonnenter på youtube! Jeg var utrolig glad! Jeg hadde ikke ord hvor glad jeg var for det hadde vært mitt mål lenge nok.
Jeg fikk enda noen klesplagg fra Romwe.
Jeg postet mine aller første julegave tips for 2015!

DESEMBER 2015

Jeg fikset neglene mine hos MSgelhouse igjen! Jeg ble enda mer fornøyd denne gangen, og jeg fikset de fordi jeg skulle på ball.
Jeg visste dere hvordan jeg gikk på ballet. Jeg hadde et fantastisk ball og det var utrolig kjekt! Det er en kveld som jeg ikke vil glemme.
Det var årest første julegave shopping, og jeg fikk kjøpt de fleste julegavene da!
Det var endelig julaften! Dette var en suuuper koselig kveld sammen med familien og jeg fikk mye fint! 
Jeg hadde fått noen nye ting fra Shein som jeg visste dere. Jeg var utrolig fornøyd!
Jeg fortalte dere om hvorfor jeg blogget! Dette innlegget fikk en veldig bra respons, og tuusen takk for dere som bruker tiden deres på å kommentere! Det tar jeg til meg og det betyr mye. Hver eneste kommentar betyr så utrolig mye.

Da var vi her i dag! siste dagen i 2015, og tusen takk for at dere følgt meg gjennom dette året. Jeg håper 2016 blir minst like bra for alle sammen. Jeg er utrolig glade i dere og dere fortjener en utrolig bra kveld.  HA ET GODT NYTT ÅR, OG BRUK DAGEN I DAG PÅ Å FÅ EN SKIKKELIG FIN FEIRING!
Vi blogges i 2016 ♥
23 kommentarer
    1. Kjempe bra innlegg, Therese❤️Savner deg også veldig💋VG-LISTA var sinnsykt bra💗✌🏻️

    2. Oi, for et langt innlegg jeg tror jeg aldri lest eller skrevet sånt innlegg før, men men det såg jo ut som at du har hatt et kjempe kjekt år og du har jo vært så heldige som har fått møtt The Main Level jeg er også stor fan av og jeg har aldri møtt de eller vært på en av konsertene deres, men jeg har drømt at jeg har vært på konserten deres da og at de var med meg hjem etter konserten da;-);-(

    3. Takk, har fulgt med på deg siden sommeren, og man kan se forskjell på starten av 2015, til slutten av 2015. Gleder meg masse til et nytt år med bloggen din <3
      Klem Gina

    4. Godt nytt år Therese❤️
      Ønsker deg alt godt i 2016, og håper du får et like bra år som 2015😊
      For et fint innlegg du laget til idag, som det har vært en del arbeid i, kjempekjekt å få se små tilbakeblikk fra året ditt😘
      Håper du får en super feiring i kveld!⭐️🎉
      Må bare få si du er ALLTID stråler så på bildene, du er nydelig❤️

    5. Hei💜Virkes ut som at du ar hatt et veldig fint år❤️ Eg digger deg du har en veldig fin stil og veldig fin blogg💖Digger deg så sykt!!! Håper du får et like fint år i 2016💜Klem Madelen💘

    6. Hei Therese😉 Jeg lurte på med det foster søster greiene! Kan du forklare meg😍 Elsker bloggen din☺️ Kan du ha noen tips på hvordan man kan starte med blogg😙

    7. Hei! Først må jeg bare si at det var et super bra innlegg<3 Digger deg! Jeg elsker bloggen din og synes du er sykt flink til å blogge og ta bilder! Men det er en ting jeg lurer på: Når ble du og Sindre kjærester? I innlegget står det ikke tror jeg, men det kan være det bare er jeg som ikke så godt nok etter. Uansett ønsker deg et utrolig fint år!❤️

    8. Ada: Bra du likte innlegget, og kjekt å høre at du liker bloggen min 😀 Jeg og sindre ble sammen 13.september! <3 Jeg gikk ut i fra bloggen når jeg skrev om året mitt, og jeg og Sindre har ikke hatt noen spesielle innlegg som har handlet om oss enda..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg