KONKURRANSE – PARFYME

Da tenkte jeg å sette i gang med en ny konkurranse, og denne er ikke sponset. Denne gangen kan du vinne en parfyme fra One Direction og denne lukter utrolig godt! Jeg syns også selve designet på parfymen er utrolig pent. Jeg har også hatt en konkurranse på en parfyme fra One Direction tidligere i høst, og den falt i smak hos de fleste! Jeg håper alle sammen deltar, og det er noen enkle regler. 

For å delta på konkurransen

– Legge igjen en kommentar under dette innlegget. Husk å ha med opplysnings informasjon sånn som e-mail og instagram bruker.

– Følge meg på min Instagram @Theresesorenes

– Legge ut et bilde fra dette innlegget på din Instagram bruker med hashtaggen: #TS1Dgiveaway og skrive at jeg har en konkurranse på bloggen Theresesorenes.blogg.no 

Jeg kommer til å trekke en vinner i siste uke av Januar. Lykke til!

blogges

40 kommentarer

Siste innlegg