NY LOOK

WIHU på tide med en ny hår farge og denne gangen gikk jeg til mer hvit hår, og det er litt gyldent på tuppene. Jeg var hos frisøren i går altså torsdag. Jeg ble så utrolig fornøyd med hår frisyren. Jeg digger den nye fargen på håret mitt. Det er så utrolig deilig å ta en tur til frisøren, og håret gjort en endring. Mitt hår var helt slitt på tuppene og da måtte jeg bare ta en tur. Jeg hadde også en del ettervekst, og jeg ønsker håret mer hvit. Det ble akkurat sånn som jeg ønsket så det var ikke noe jeg angret på.  

Da ble det både stussing og farging. Jeg går til frisøren hos Miss M, og liker meg utrolig godt der! Dette er ikke sponset hvis det er noen som lurer på dette. Dere må gjerne fortelle meg i kommentarfeltet hva dere tenker om den nye hårfargen min! Jeg setter så stor pris på når dere legger igjen noe her på bloggen ♥ HA EN FIN HELG.

blogges

60 kommentarer

Siste innlegg