VI RINGER DERE!

Da var det på tide med en ny video, og jeg nådde endelig 1500 abonnenter på youtube og da lagde jeg en ringe video! Det var utrolig koselig å få snakket med noen seere! De var så koselige, og jeg ble utrolig glad av å snakke med dere. Jeg må nok få til flere slike videoer, og jeg tror nok Frida koste seg også. Dere må gjerne spre kanalen min videre til venner som dere tror ville likt kanalen min HER og gjerne abonner. Dere må også gjerne legge igjen tomler og kommentarer.

Hvilke andre videoer ønsker du at jeg skal lage?

blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg