AISLESTYLE DRESSES

samarbeid

 

HERHERHER

HERHERHER

HERHERHER (bilder fra Brudepike kjolene deres)

Jeg kom over en side som heter Aislestyle og de hadde så utrolig mye fint! Alt fra brudekjoler, brudepike kjoler og ballkjoler og mye mer! Jeg falt for mange av kjolene, og de var egentlig bare døds fine. Jeg har jo aldri bestilt noe derfra og aner ikke hvordan kvaliteten er men den så veldig bra ut fra det jeg leste litt rundt og så videre. De hadde utrolig mange fine brudepike kjoler, og det er det jeg har å vise dere i dag! 

Jeg syns kjolene deres var utrolig fine, og når jeg så alle de utrolig fine brudepike kjolene så bare kom den lille drømmen om å være en brudepike en gang i en rosa brudepike kjole! haha. Jeg tror nok en hver av dere hadde funnet deres perfekte brudepike kjole hos Aislestyle eller en annen kjole til en annen anledning. De har så utrolig mye ut valg så det er nok en kjole til hver smak. 

De hadde også fine størrelser på kjolene sånn som det så ut hvert fall, og prisene er helt sånn ok. Siden prisene er så pass så må det nok være god kvalitet tenker jeg! Men slike kjoler er nå ikke de billigeste til normalt sett så det er jo ikke gale. Jeg sikler nå etter en kjole fra Aislestyle

Hva syns du om kjolene på bilde, og hva syns du om siden Aislestyle ?

blogges ♥

20 kommentarer

Siste innlegg