VINTERLYD I BERGEN

Da var jeg endelig hjemme igjen fra Bergen, og det har vært en fantastisk helg! Jeg kom på fredagen og var der helt til søndag. Jeg har vært sammen med Frida, noen venner av hun og Andrine. Når jeg kom fram med bussen til Bergen så plukket Frida og moren hennes meg opp på busstoppet før vi kjørte videre hjem til hun. Vi tok med oss pizza hjem, og når jeg kom frem til de så møtte jeg de venninnene hennes som vi skulle være sammen med. De var utrolig hyggelige. Det første vi gjorde var å spise, og resten av kvelden brukte vi egentlig bare på å bli kjent, spise snop&chips, sminke oss faktisk og kose oss sammen!

Vi våknet veldig tidelig på lørdagen for å dra på flyplassen for å møte de fleste artistene som skulle være med på vinterlyd. Der møtte vi de fleste og tok bilde med de vi ønsket. Vi møtte Stayzman, Adrian Emilie, Morgan sulele, Sandra Lyng, Marcus og Martinus og flere. Der var vi en liten stund sammen med de, og tok bilder og så videre. Når vi var ferdig på flyplassen tok vi bybanen til Bergen sentrum for å gå til festplassen der vinterlyd skulle være. 


(dette siste med Marcus er mobilbilde, så sorry for kvaliteten)

Først av alt så gikk jeg og Andrine for å spise på Mc donalds siden vi begge var utrolig sultne. Når vi var ferdige prøvde vi å finne hotellet artistene skulle være på. Noen timer før arrangementet startet så gikk vi ned for å ikke få noen utrolig dårlige plassen, og vi endte opp med 2/3 rad så det var jo bra. Vi var med på noen konkurranser men ingen av oss vant. Konserten startet klokken tre, og konserten var utrolig bra! Alle artistene var utrolig flinke. Men jeg var der mest for The Main Level siden det er de jeg er fan va. Marcus og Martinus var også utrolig flinke på scenen! 

Etter konserten så gikk vi opp på hotellet til artistene siden jeg ønsket å møte gutta igjen, og jeg hadde bestemt meg for å ikke forlate Bergen uten å ha møtt The Main Level igjen. Siden det nesten var et halvt år siden sist. Imens vi ventet på at de skulle ankomme hotellet så møtte vi Eirin (en kjent blogger). Vi tok bilde med hun imens vi ventet. Men imens vi snakket med Eirin så kom pustelig gutta. Da kom smilet frem, og vi gikk bort til de, snakket med de og tok bilder med de.

utrolig fornøyd med bildene jeg fikk med Alex!

ble fornøyd med de bildene med Laurent og Sander også!

wow. Det var så utrolig godt å møte de igjen har savnet de så utrolig mye. Det er ikke så alt for lenge til at jeg ser de igjen for 1.April så reiser jeg til Stavanger for å dra på ein konsert der. Jeg gleder meg som en liten drittunge allerede. Jeg syns bildene jeg tok med gutta ble utrolig fine så det var bra. Når gutta gikk inn på hotellet så ble det veldig mange folk samlet rundt hotellet. Det var mange mainers og mm?ers og så videre som ventet på å få prøve og få møte idolene sine.

Både TML (The Main Level) og M&M (Marcus&Martinus) kom av og til i vinduget og kastet ned litt ting til oss og så videre. Vi gikk etter en liten stund siden vi hadde lite håp om at de kom ut igjen siden va uuuutrolig mange folk der. Det jeg fikk med meg i løpet av kvelden var at det endte opp med at politiet an kom siden folk begynte å bli litt ja. Resten av kvelden koset vi oss bare sammen.

jeg møtte også ganske mange av dere! Kjempe koselig å møte mange av dere, så koselig når dere kommer bort. Tok med noen bilder som jeg har blitt tagget i på Instagram.

På søndagen var jeg og Frida så utrolig trøtte og orket nesten ikke å våkne men siden vi skulle på flyplassen for å møte M&M igjen. Vi stelte oss ferdig, og drog til flyplassen. Vi ventet der i en stund før gutta ankom flyplassen. Når de kom så fikk vi gode klemmer og tatt en del bilder med de. De la også ut et bilde av oss som var på flyplassen på instagramen deres. Det var veldig gøy å møte de. Senere på dagen så var jeg og Frida bare inne før jeg skulle hjem over igjen. 

Når jeg kom hjem så var jeg egentlig bare utrolig trøtt, og slappet av resten av dagen. Jeg hadde hvertfall en utrolig fin helg, og det håper jeg dere også hadde!

blogges

12 kommentarer
    1. Ååå! Blir bare større og større fan av deg Therese!😍 Helgen din ser så sykt perfekt ut, og var sååå herlig å møte deg igjen! Har savnet deg, gleder meg til neste gang vi møtes! Og tusen takk for at du lå ut bilde av oss to❤️

    2. Årh… du var så utrolig heldige som fikk møtte de størst idoler, det har jeg alt ønsket jeg skal bare på konserten til en av de da om 208 dager, jeg håper jeg får møtte de engang i livet mitt. Det var ivertfall bra at du var fornøyd med bildene du fikk tatt og møtte idolene dine igjen.
      Kan du prøve å skaffen VH til meg fra The Main Level? i april? eller en bursdags hilsen fra de fordi jeg har bursdag 18. april skjønner du så det hadde vært en super bursdags gave fra både deg og de blir det da, fordi det er jo du som har skaffet det til meg også sier de jo noe til meg. Du må ikke da vist du ikke vil. Men jeg hadde blitt så utrolig glad vist du hadde fått taki i det til meg.
      Kan du følge @theemaiinlevel på instagram den fan brukeren har jeg sammen med to andre stykker

    3. Du er så heldig jeg har aldri møtt en eneste en artist😭😭😭😭😭Men så bra du har hatt en fin helg.Love you er en stor fan og håper og møte deg og The main level😍😍😍😍😍

    4. Anna karoline: Du møter nok en kjendis om ikke så lenge, det er jo bare til å dra på konserter når du får muligheten og følge med på hva de foskjellige gjør og hvor 😉

    5. lovise: <3 Det er veldig mange som spør om jeg kan skaffe de VH og så videre når jeg møter de forskjellige og sier nei så lenge jeg ikke ønsker det. Siden når jeg først møter de ønsker jeg å bruke tiden på de selv, og det er så mange som spør og kan ikke si ja til alle /: skulle ønske. Men ha en fin uke videre, og du møter de nok snart du også om du prøver ! 😉 Veldig fin fanpage for de.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg