FAST HAIR STRAIGHTENER

sponset produkt

Rettebørsten finner dere HER, og den er fra CNdirect.com

okei hvor spennende er ikke dette produktet?! Jeg ble super nysgjerrig, og det er jo egentlig et genialt produkt! Det er både en rettetang og en børste i et. Jeg kan si det går fortere, men den får ikke vekk skikkelig bølgene som en vanlig tang gjør syns jeg. Men jeg syns dette funker super bra til når jeg skal på skolen, og jeg bare skal rette håret fort så funker den bra! Men hvis du ønsker det absolutt helt strek rett så anbefaler jeg heller en skikkelig rettetang! 

Helt siden disse rettebørste kom ut så måtte jeg bare få tak i en, og få testet den ut. Siden jeg var utrolig nysgjerrig på disse, og de funker faktisk. Men er ikke de beste rettetengene.

Det var heller ikke så utrolig lang leveringstid, var nok mellom 1-2uker.

Men denne var bra det var den, og det finnes bedre. Men jeg er førnøyd, og kan smile videre hehe. Jeg fikk denne fra en side som kalles CNdirect.com som jeg har tideligere lagt ut en ønskeliste fra, og dette produktet var en av de og nå fikk jeg endelig testet det ut. Det var et utrolig kjekt produkt å få testet ut! Jeg er utrolig glad for jeg fikk testet det ut, og jeg likte det. Men hvis jeg skal ha det skikkelig strek rett så strekker jeg meg heller holdt meg til en rettetang for å si det sånn. Dere finner denne rettebørsten HER husk å bestill med EU plug for at den skal passe din stikkkontakt. Anbefales og teste ut.

Har du lyst å teste ut en slik rettebørste som dette?

blogges

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg