I´M HERE

Da var jeg fremme her i Kristiansand hos morfar, og er utrolig sliten etter den lange bilturen. Vi kjørte oss litt vill i slutten så da tok det en liten halv time ekstra men vi kom oss heldigvis frem! Når vi kom frem så fikk vi mat, og da spiste vi lasangne.

Resten av kvelden så skal jeg se bloggerne på tv2 sumo, og straks begynner paredise hotel! yeyy! Jeg er så utrolig spendt på dagens episode på paredise hotel siden det er par sermoni. Jeg tror jeg ikke blir så alt for sein i kveld siden det er dyreparken i morgen, og da kan jeg ikke sove like lenge som jeg pleier å gjøre. Forresten så skal jeg vlogge når jeg er her nede i Kristiansand så det er bare til å glede seg til å se vloggene ♥

blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg