VLOG (Kristiansand, dyreparken ++)

Endelig er vloggen ute å går på både bloggen og youtube kanalen min som dere finner HER. Jeg tror dere liker veldig godt vlogger, og jeg slet litt med å redigere denne siden den ble litt lang! Jeg sliter også med å finne musikk til vloggene siden jeg kan ikke bruke hvilke som helst sanger. Men jeg håper denne falt i smak, og gjerne abonner! Vi er så utrolig nærme 2000! yey, det følels så utrolig bra! Jeg digger dere, og vi blir bare fler og fler. 

Har du noen forslag til noen tag videoer?

blogges

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg