FJORTIS NEXT

wow for en utrolig fin dag! Været er på topp, og det er er skikkelig vår vær! Nå blogger jeg faktisk fra mobilen, og jeg husker ikke sist gang jeg blogget fra mobilen. Før når bloggen ikke var noe seriøst bare for gøy. Men det faktisk ganske greit om du ikke har pc eller Mac til stede. Så kanskje dette er noe jeg kan bruke for å oppdatere dere litt mere når jeg er ute.

Akkurat nå så sitter jeg på terrassen til tante og onkel siden jeg er i familie selskap til to av søskenbarna mine. Folkens gjett hvem som har bursdag i morgen! Det er meg, yey! I morgen fyller jeg 14 år, kjenner jeg gleder meg. Alltid gøy å fylle år. Bursdagselskapet mitt blir ikke før i Mai, andre uka i Mai tror jeg det blir.

Siden da har Andrine og Frida muligheten til å komme ned over, og jeg ønsker at de skal være der. Jeg har allerede lagt planer for bursdagsselskapet, og tror det blir veldig bra! Tror det blir gøy å dele det med dere også!

Håper dere får en nydelig dag!

Blogges

6 kommentarer

Siste innlegg