BRA BURSDAG!

Tusen takk for alle gratulasjonene i går! Jeg hadde en utrolig fin bursdag med både venner og familie. Jeg inviterte Frida, Madelen og Emma bort for å se filmen Never Say Never med meg. Vi poppet oss popcorn, og koset oss! Vi fyrte også også opp en party kanon som jeg fikk av min kjære søster. Jeg fikk noen gaver også i går, og for dere som kommer til å spør meg. Nei, det blir ikke noe bursdagsgave video siden jeg syns det er litt “skrytete” i mine tanker. 

Men jeg er utrolig fornøyd og takknemlig for alle gavene jeg får! Det blir familie selskap neste uke, og bursdagsselskap i Mai med vennene mine. Grunnen til at det er så sent er fordi jeg ønsker at Frida og Andrine skal ha muligheten til å komme ned her å feire med meg! Gleder meg allerede wææ.

loveyouuuuall ♥

blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg