BLACK CAMI TOP

sponset

HER finner du denne toppen fra Romwe.

Heisann! Håper dere alle sammen har en like nydelig dag som dere, og at dere har det bra. Jeg fikk denne toppen fra Romwe, og dette var en skikkelig fin sommertopp. Tenk vi er ikke så langt vekke i fra sommeren, og jeg gleder meg så utrolig mye til denne sommeren det er så utrolig mye bra som skal skje denne sommeren. Jeg kan sikkert lage et eget innlegg på det.

Men som sagt fikk jeg denne chrop toppen fra Romwe, og den hadde utrolig behagelig salgs “puse” stoff på toppen. Den har sånn knyting i nakken slik som ofte bikinier har som jeg syns var utrolig tøft! Men den kan bli litt løs på ryggen hvis du ikke strammer den godt nok. 

Hva syns du?

blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg