DAGEN MED GUTTA

Etter vi var ferdig med å spise, og stelle oss ferdig så lagde vi en utrolig etterspurt video! Jeg tror mange av dere burde glede dere til den, og det blir to deler tror jeg. I morgen skal vi også filme inn en utrolig etterspurt video, og jeg gleder meg utrolig mye til å poste de til dere. Etter vi hadde filmet videoen så gikk vi på Håland med de samme to guttene som vi var med i går på klubben. Vi tok masse bilder med de og spillet litt fotball. Det var utrolig gøy.

Da det var på tide å gå hjem så var vi så sultne at vi laget pizza med en gang. Akuratt  nå så sitter vi og koser oss med pizza og brus mens vi ser på Gullsnuten. Når Gullsnuten er ferdig så tenker jeg at vi skal kose oss veldig (som vi alltid gjør) med poppcorn og noe annet godt! 

blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg