SATSE MER PÅ YOUTUBE?

Jeg har en liten plan om å kanskje starte med tre videoer i uka inni mellom, om det er noe dere selvfølgelig ønsker! Jeg ønsker å satse litt mer på youtube selv om jeg allerede er ganske aktiv på youtube. Jeg tenker å ha minst en vlogg i uken, og kanskje to andre vanlige videoer. Men da blir det kun to videoer i uken som kommer opp her på bloggen, og den tredje blir på youtube. Da kan det være lurt å abonnere, og dere finner kanalen min HER.

Hvis dette er noe dere er like giret på som meg så skal jeg selvfølgelig prøve å gjøre alt for at dette blir mulig! Jeg har utrolig lyst at jeg skal få dette til. Dette kan kanskje bli litt mye for meg, og hvis det blir slik at det blir slitsomt så kan jeg bare bytte over igjen til to ganger i uken igjen. Jeg kan kanskje starte neste uke med å ha en ekstra video på torsdagen? 
 

Håper dette er noe jeg får til! Jeg ønsker å levere noe ekstra til dere, og jeg har hatt to videoer i uken så lenge nå og det går som regel veldig bra. Jeg får nok mer gang i Youtube kanalen min om jeg starter med tre. Men gjerne kom med video forslag om jeg skal starte med enda mer videoer, for da kan jeg kanskje sitte litt stuck hvis jeg skal legge ut så ofte. Derfor må dere gjerne føle dere fri til å kommentere masse forslag i kommentarfeltet! Det kommer Morning routine, room tour og sminke kolleksjon snart. Det er de tre videoene som er mest etterspurt. 

Hva tenker du om dette?

blogges

5 kommentarer
    1. Ååå ja, det hadde vært veldig gøy med 3 videoer i uken, men skjønner om det blir for mye for deg!

    2. Vil gjerne ha tre videoer i uka. du kan for eksempel ha en hvor du viser hvordan de ulike leppestiftene dine ser ut på, vår outfits video, en spm runde hvor vi stiller deg spm som en venn skal svare på og se hvor godt h*n kjenner deg, hårvideo (forskjellige fletter).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg