PIZZA & AILEN

sponset

Heihei dere! I dag mottok jeg disse to t-skjortene fra Shein. Utrolig fornøyd ble jeg hvert fall! Den grå crop-toppen med en ailen på var utrolig fin, og satt som et skudd på! Jeg har den i S, og den var så utrolig behagelig på. Den er nok en liten kopi av Brandy Melville sin. Denne er nok rimeligere da siden Shein heldigvis ikke er en dyr nettside! Det er det jeg elsker med den nettsiden, og det er 110% trygt å bestille derfra.

HER – finner dere denne grå toppen.

Jeg fikk også denne t-skjorta som det sto “Pizza is my bae”, og det er en så typisk meg quote! Jeg er jo virkelig en pizza elsker, og pizza er min bae. Denne er litt lengre enn den grå, og er litt mer en “vanlig” t-skjorte. Denne hadde også veldig behagelig stoff. Dere burde absolutt ta å sjekke den ut.

HER – finner dere denne hvite toppen.

blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg