SER FREM TIL HELGA!

Gjett hvem som glemte seg helt bort i dag da? Jo, nemlig meg. Jeg har handlet inn til bursdags selskapet mitt i dag, og det er på lørdag. I morgen kommer Frida og Andrine til meg, og gleder meg ufattelig mye til å se de igjen! De skal være her til søndag, og jeg er så glad for at jeg får ha de med i bursdagen min. Tema mitt er rave part eller neon party. Jeg gleder meg utrolig mye, og nå lager jeg gele til lørdagen. I morgen skal jeg lage noen kaker, og noen cupcakes! 

Jeg skal også kose meg sammen med Andrine og Frida på kvelden i morgen, og har lagt en liten “plan” for kvelden til oss som de ikke vet om. Jeg tror det blir en utrolig bra kveld sammen med mine to flotte jenter! Det å gjøre noe ekstra spesielt når vi først ser hverandre er viktig syns jeg! 😀 Blir en utrolig bra helg!

Hva skal du i helga?

blogges

7 kommentarer

Siste innlegg