JUMPSUIT + KONKURRANSE&RABATTKODE

HER, finner du jumpsuiten som jeg har på meg. 

RABATTKODE HOS ROMWE: RW-theresesorenes60 !!! Med denne rabattkoden får du 60%!! 


 

Jeg har fått muligheten til å kjøre i gang en konkurransen i samarbeid med Romwe, og det er der denne jumsuiten er fra! Digger den så utrolig mye! Jeg fikk den i dag sammen med mange andre klær som kommer i flere innlegg senere. Dere har nå muligheten til å vinne et gavekort på cirka 400kr eller $50. Det er super enkelt å delta på denne konkurransen. Jeg har også fått en rabattkode til dere på 60%!!! Det er en utrolig bra rabatt kode og koden er: RW-theresesorenes60 !! Du får prisen for mindre enn halvparten av det den er verdt! Nå gjelder det å gjøre gode kjøp! :DD Kos dere med den!

KONKURRANSEN:

Dette må du gjøre får å delta:

1) Registrer deg på Romwe. (Klikk på følgende link for å registrere seg på romwe.com)
2) Lik Romwe sin Facebook side, HER
3) La kommentar under dette innlegget (samme som du bruker for å registrere deg)

Lykke til da! 😀 Trekker vinneren i slutten av Mai.

blogges

16 kommentarer

Siste innlegg