SURFECAMP I SOMMER?!

samarbeid

ÆÆ, gjett hva!! Jeg skal på surfecamp i sommer med Lapoint! Surfecampen er fra 7. August til 14. August og jeg gleder meg veldig mye! Det er fortsatt mulighet til å booke samme dato som jeg skal på, det er ikke fult der enda! 😀 Det er en ungdomsleir som holder til her i Norge i Hoddevika. Endelig får jeg muligheten til å lære meg å surfe, noe som jeg tror kommer til å bli fantastisk og lærerik opplevelse! Jeg er veldig spent på om surfing er noe jeg kommer til å få til, men jeg kommer til å gjøre mitt beste. Uansett om jeg klarer det eller ikke, er jeg sikker på at turen kommer å bli kjekk.  

Ifølge nettsiden deres er en vanlig dag: En vanlig dag starter med at en av matlagingsgruppene lager frokost. Etter dette tusler vi ned til stranden hvor vi går gjennom dagens forhold og surf. Vi surfer i to timer og så er det nok deilig med en varm dusj og tørre klær. Vi setter frem lunsjen og så er du fri til å gjøre hva du vil; fiske, gå en tur, surfe mer, eller kanskje spille fotball på stranda? På kvelden vil en av matlagingsgruppene lage middag og vi passer på at alle får nok mat etter de lange dagene med moro.

Kunne du tenkt deg noe slik som dette? 

blogges

6 kommentarer
    1. ikke relatert til dette blogginlegget, men den rabatt koden din funker ikke. Vet ikke om jeg har skrevet den inn riktig sted, så kan du sende bilde av det? på ig ellerno? fant en utrolig fin jakke og ønsker virkelig å få den for en litt biligere penge❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg