SUMMER CLOTHES FROM SHEIN

samarbeid

HER, finner dere denne kjempe fine jumpsuiten som dere kommer til å se mer av fremover! 

HER, finner dere denne kjempe herlige shortsen fra Shein.

HER, finner dere denne kjempe søte t-skjorten!

HER, finner dere denne bodyen fra Shein

Som der kanskje ser så har jeg mottatt noen nye produkter fra Shein, og er så og si klar for skikkelig sommervær nå! Min favoritt er nok jumpsuiten, som jeg gleder meg til å bruke mye nede i Spania (Reiser på lørdag). Dere vil nok se mer i fra den! Kan vel si at den ble en favoritt med en gang. Nå er jo body skikkelig på mote, og jeg syns selv det er utrolig pent! Spesielt om du har en skinny highwaist jeans sammen med bodyen. Likte veldig godt t-skjorten, og shortsen også! Som alltid faller klærne godt i smak hos meg 😀

Hva syns dere?

blogges

6 kommentarer

Siste innlegg