NEW IN

samarbeid

HER, finner dere denne vinrøde toppen fra Romwe! Seee hvor fin den var!! 

HER, finner dere dette settet fra Romwe som jeg gleder meg til å bruke mye i sommer! 

HER, finner dere denne jakken fra Romwe 😀 Knall tøff jakke!

HER, finner dere denne kjempe fine toppen som jeg digger! 

Når jeg var i Sverige kom det mange pakker fra diverse, og en av de var fra selveste Romwe! Gledet meg til å komme hjem å åpne pakken fra de, for jeg gledet meg til å prøve de klærne jeg fikk til sendt denne gangen. Så og si godt fornøyd! Den siste toppen dere ser bilde av, de toppene har jeg fått dilla på! Jeg har også en i svart, men den passet dessverre ikke på.. Men ble godt fornøyd med denne! Men dere får ha en flott kveld videre, så snakkes vi mer snart! 

blogges

10 kommentarer

Siste innlegg