POKEMON JAKT & TELTTUR GIKK I DASS

Nå er jeg hjemme etter overnatting fra Ida, og herregud så godt det var å se den jenta igjen! Er det noen jeg har savnet skikkelig den siste måneden er det Ida, og var på tide vi så hverandre igjen. Takk gud for at jeg fikk tid med hun før jeg reiser til Alcudia. Men i dag har jeg ikke gjort noe annet enn å ha sitt nesten 5-6 episoder med Criminal minds, for ja jeg er skikkelig hektet på den serien. 

( i går kveld) Jeg og Ida var først ute på pokemon jakt, men det gikk i dass. Ja, jeg “spiller” det, selvom jeg syns spillet er skikkelig teit og lite mening med det. Men vi alle er nesten bitt av basillen. Vi bestemte oss for å telte i hagen til Ida, vi fikk pappa til å finne frem teltet og gikk opp til hun. Vi var klare, og startet å ta ut alt sammen, og selvfølgelig mangler vi stengene! Vi ender opp med å pakke ned alt, og det var noe av det vanskeligste jeg har gjort på lenge! HVORFOR LAGER DE SÅ SMÅ TELTPOSER!? Vi endte opp med å bruke kvelden på rydde absolutt hele rommet til Ida, og gå gjennom hver eneste ting! Men joda, var en kjempe koselig kveld og herlig å se jenta mi igjen! 

Nå skal jeg øyeblikk pakke til Alcudia, og gjøre klart til å spille inn “Pakk med meg til Spania” eller rettere sagt prøve! Men først se en episode til 😀 

Snakkes snart igjen, blogges;*

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg