BACK TO SCHOOL WANTIES

reklame

_________________________________________________

COLLAGE GENSERE:

HERHERHER

TRENINGS THIGHTSER:

HERHERHER

SPORTS BH-ER:

HERHERHER

SKOLESEKKER:

HERHERHER

_________________________________________________

I dag er faktisk den aller siste ferie dagen min, og derfor ønsker jeg å dele noen back to school wanties fra en av mine favoritt nettsider nemlig Shein. De har utrolig mye rabatter nå, som dere burde sjekke ut! Utrolig bra mulighet for å oppgradere garderoben til et nytt skoleår på skolebenken. Jeg må nok si at det skal bli herlig å komme inn i en ny rutine igjen, men kommer nok til å savne ferien.

Jeg har hvert fall hatt en utrolig bra sommer ferie i år, og fikk mange flotte minner denne sommeren som jeg aldri vil glemme! Nå startet jeg i 9 ende, og er allerede halvveis på ungdomsskolen. Årene bare fyker av gårde! Jeg ser mest frem til å se venner igjen, siden jeg ikke er så giret på skolen. Jeg har faktisk ikke vært med noen fra klassen hele sommeren, så det skal bli godt å møte de igjen! 

blogges 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg