SOMMEREN TILBAKE?

sponset klær

HER – finner du bikinien

HER – finner du shortsen

Wow! Nå har været virkelig kommet tilbake, og det er strålende vær her. I dag ble jeg ferdig med de aller første dagene på skolen, og veldig klar for helg. Må nok si jeg er allerede litt sliten, på grunn av har vært vanskelig og komme inn i rutinen min igjen. Legge seg tidlig igjen, stå opp tidlig osv. Jeg er jo et menneske som liker å være lenge oppe, og sove lenge dessverre. Skulle virkelig ønske det var omvendt! 

Men har vært utrolig gøy å se alle sammen igjen på skolen, og ser faktisk frem til å komme på skolen igjen på mandag. Nå skal jeg nyte været denne helgen, og jeg er faktisk allerede på vei ut døren for å ta en tur sammen med Mico! Lenge siden jeg har vært på en tur sammen med han, derfor skal det bli herlig å komme seg ut igjen. Han har faktisk ikke vært på bloggen på en god stund! Må fikse noe snart! 

Hvordan var din første uke på skolen? Eller starter du neste uke?

blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg