12 TING DERE IKKE VET OM MEG

– Før Mico hadde jeg en hund som het Mira, som måtte avlives etter 10 flotte år.

– Min naturlige farge på håret er mørke blondt hår.

– Når jeg var en liten jente hadde jeg veldig blondt hår med engle krøller.

– Digger å spille The sims 3, og spiller det fortsatt. Det er så utrolig moro enda. Det er veldig tidsfordrivene også!

– Har store komplekser med huden, men begynner å få god gang på det! (kommer innlegg om det i løpet av høsten, med bilder, erfaringer osv.)

– Jeg ser nesten aldri på film, og når jeg første gjør det, er jeg ikke så flink til å følge med! Det vet Ida alt om! Men derimot serie kan jeg sitte timevis å se på.

– Elsker når gutter har brune, eller grønne øyne! Det er så ufattelig fint.

– Jeg bruker minst en time til dagen på hår og sminke.

– Jeg må alltid ha på 5-6 alarmer på morgenen, for at jeg skal komme meg opp fra senga. Sier alltid “aah, bare fem minutter til”.

– Favoritt seriene mine er Prison break, og The Vampire Diares.

– Jeg er en jente som virkelig elsker alle ting som innebærer lakris! Tell me, hvis du er en lakris elsker! 

–  Jeg er overbevist om at hvis du virkelig jobber hardt nok, kan du virkelig nå alt her i livet du ønsker så lenge du virkelig ønsker det, og jobber hardt nok for å nå det.

VIL DERE HA FLERE SLIKE INNLEGG?

blogges

15 kommentarer

Siste innlegg