UKENS SPØRSMÅL #18

Hva slags hustype har du og hvilken foundationen bruker du?

Jeg har tørr hud (egentlig veldig usikker på om jeg har rett). Men ut i fra det jeg vet så har jeg tørr hud, og jeg bruker Estee Lauder double Wear fondation, Nars sheer glow og Rimmel match perfection.

Hvor mange søsken har du? Og hvilket kjønn er de?

Jeg har fire søsken, en storebror, to storesøstre, og en lillesøster.

Foresten jeg lurte på hvor lenge hadde du streng før du tok den av og hvordan var det?

Jeg har regulering i cirka, 2 år. Det var helt greit, la ikke så mye merke til den borsett fra når den gnagde. Det eneste som var litt kjipt var at du må ofte pusse tennene på grunna av at mat setter seg fast.


 

Hva liker du best og gjøre på sommeren?

Da liker jeg så klart best å reise rundt om kring, og sole/bade.

Har du to søstre som heter Karoline?

Ja, jeg har to søstre som heter Karoline. Bare at hun ene heter med C, og hun ene er foster søster.

Hvor mange land har du vært i?

Det er jeg utrolig usikker på! Har ikke tellingen på slikt, ops.

Hva er det største du har opplevd i hele ditt liv?

Utroooooolig vanskelig spørsmål! Har opplevd ganske mye bra i løpet av de årene jeg har levd, og det skal bli mer!

Hvis du kunne hatt håret ditt i en annen farge hva ville det vært, og har du planer om å farge håret ditt igjen?

Jeg har faktisk planer om å endre litt på håret, enda usikker på hvordan. Men er ganske så lei av det hvite/plantina blonde håret mitt nå. Snart hatt den fargen i et år nå, og føler det er på tide å endre. Alltid gøy med nye forandringer!

Har du planer om å konformere deg til neste år eller året etter det?

Jeg er konfirmant i 2017! Ææ, Det blir så bra! Gleder meg ufattelig mye!

Når begynnte du med Bh?

Jeg kjøpte min aller første bh i enten 6 klasse eller 7 klasse. Litt usikker. Husker veldig godt den dagen jeg kjøpte den faktisk, og hadde selvfølgelig med meg Milena! 

Har du vært i Spania og Sverige i sommer?

Ja, det var jeg! Det var utrolig gøy begge stedene!

HVA LURER DU PÅ TIL NESTE UKENS SPØRSMÅL? STILL OM ALT DU ØNSKER I KOMMENTARFELTET.

blogges

9 kommentarer

Siste innlegg