HEMMELIGHETEN FOR ET HVIT SMIL

samarbeid med prowhitening.no

HER – finner dere nettsiden deres.

Jeg fikk tilsendt en pakke fra Pro Whitening for litt mer enn en ukes tid, for å teste ut produktet deres. Det jeg har funnet ut er at jeg liker produktet deres veldig godt til nå! Jeg har sett raskt resultat bare allerede etter noen behandlinger, jeg har kun bruk tannblekingen deres i en ukes tid. Veldig fornøyd hittil. Tenne skal i følge siden deres holde seg hvite i 12 måneder etter bruk, og jeg må si dette er supert enkelt å bruke! Dere ser under her en bruksanvisning for Pro Whitening.

Pro Whitening er skånsomt mot tenner og emalje, derfor vil det dermed ikke skade tennene dine. ​Det vil altså verken skade tannkjøtt eller tennene dine. Dette er en veldig enkel, og bra hjemme bleking. Jeg anbefaler dere abonnements tid, for da får du alltid ha tenne dine hvite til en hver tid. Denne tannblekingen er også peroxidfri, som er utrolig bra! KLIKK HER .. for å bestille

Her ser dere resultate bare på en ukes tid! De sier resultatene kommer frem etter 14 dager. 

___________

FREMGANGSMÅTE AV PRO WHITENING:

1. Riv forsiktig av toppen av pakken.
2. Ta stripsene forsiktig ut av forpakningen og hold den siden med gele mot deg.
3. Plasser stripsene på tennene.
4. La stripsene virke i 30 minutter.
5. Fjern resterende gele med å pusse tennene.

____________

Hver pakke består av 14×2 strips. 

KLIKK HER … for å bestille Pro Whitening.

blogges

4 kommentarer

Siste innlegg