UKENS SPØRSMÅL #19

Hvor langt greier du å telle på spansk?

Jeg greier til å telle til litt over 20, tror jeg!

Har du hatt noen andre kjæledyr enn Mico?

Jeg har hatt mange dyr opp gjennom årene. Men har alltid hatt hund siden jeg var en liten baby. Jeg har også hatt hamster, fisk om jeg kommer på nå.

Hvilket valgfag har du på skolen?

Jeg har redesign som valgfag nå, og i 8.klasse hadde jeg natur, miljø og friluftsliv. 

Hvilken farge har du i dipbrowen din?

Jeg har den i fargen chocolate 😀 Elsker den! Virkelig den beste på markedet nå.

På ungdomsskolen går du i A,B,C eller D?

Jeg går i klasse 9b.

Er du fra Bergen?

Nei, jeg er ikke fra Bergen. Jeg er fra et lite sted utenfor Haugesund som heter Tysvær.

Savner mine to sjelevenner fra Bergen <3

Hva kaller du fansen din?

Jeg kaller ikke fansen min noe spesielt, det kan vel dere komme med forslag til! 😀

Hvor ofte trener du?

Nå fremover skal jeg prøve å få trent så mye som mulig, og ha en hvile dag på hvertfall på torsdag siden da er Ida på jobb.

Vil du dra på språkreise?

Jeg hadde ikke takket nei! Det ser virkelig utrolig gøy ut, og ser mange bloggere og youtubere som gjør dette og ser veldig fristende ut!

Hvem skal du på Justin Bieber konserten med?

Jeg skal dra sammen med Ida pluss så og si hele familien min skal. Men vi har litt plasser her og der. 

Kjendis crush?

Jeg har egentlig ikke noe kjendis crush, faktisk! Men har nå mine favoritter som The Main Level, og selveste Bieber.

STILL SPØRSMÅL TIL NESTE UKENS SPØRSMÅLS RUNDE I KOMMENTARFELTET.

blogges

6 kommentarer

Siste innlegg