UKENS SPØRSMÅL #20

Hva redigerer du med?

På bildene på bloggen bruker jeg picmonkey.com og på videoene mine bruker jeg Imovie.

Bruker du bind eller tampong? Når startet du med tampong isåfall, og gjør det vondt?

Jeg foretrekker tampong så utrolig mye mer enn bind, og nei det gjør ikke vondt. Men det er nok en ting du burde venne deg til, og ikke starte med tampong første dagen du får mensen, og heller vente en stund før du starter med det til du er klar 🙂

Favoritt dag i uken? Og hvorfor den dagen?

Min favoritt dag er nok fredagen, fordi da har du fått helg etter en lang uke på skole og mye stress. Da er det herlig å bare komme hjem, slenge fra seg sekken og slappe av ut helga og gjøre deg klar til en ny uke.

Favoritt mat?

Jeg er sååå utrolig glad i mat at det er vanskelig å velge, men må nok være kylling sandwich, tandoori, vårruller eller noe annet. Jeg er virkelig et menneske som elsker mat, men er kresen hehe.

Favoritt dyr?

Mitt favoritt dyr er nok hud, og det har det alltid vært.

Hvis du kun kunne brukt et sminkeprodukt, hva ville det vært?

Da hadde jeg holdt meg til Anastasia dipbrowen min, selvfølgelig. 

Hva er snittet ditt?

Snittet mitt var nok på rundt fire i fjor, og vi har jo ikke hatt noen prøver eller lignende enda så vet ikke snittet mitt nå.

Hvordan overtalte du foreldrene dine til å få blogg? Eller fikk du lov med en gang?

Jeg spurte de egentlig aldri om å få blogg eller youtube, men bare fikset det selv ups. #badasskid

Hva bruker du for huden din? Ser at den har blitt mye bedre etter de siste månedene.

Jeg bruker egentlig ikke noe spesielt nå for tiden, uten om to produkter fra Elizabeth arden. Jeg går også til hudpleie en gang i måneden, for å stelle hunden på en skikkelig måte!


 

Hva sa du til foreldrene dine da du fikk mensen?

Jeg sa først i fra til min søster, hun sa det videre, og der etter sa hun det til mamma. Der starta den kleine samtalen med mamma, lille therese som var snart 7.klassing og syns dette var døds flaut!

Har du tenkt til å legge deg under kniven da du blir eldre?, altså operasjoner og slikt.

Jeg har overhode ingen planer om dette, er veldig for at man skal være glad for den man er og at man skal føle seg unik! For det finnes tross alt bare en av deg.

Når begynte du med g-streng?

Det begynte jeg med i starten av 7. klasse om jeg husker rett.

HAR DU SPØRSMÅL TIL NESTE UKENS SPØRSMÅL? STILL SÅ MANGE DU LURER PÅ I KOMMENTARFELTET.

blogges

6 kommentarer
    1. Hvem er dine fav Youtubers? Du har sikkert svart på før men det er så lenge siden så jeg husker ikke, haha☻

    2. Er du opptatt av merkeklær? Hvor opptatt fra 1-10

      På en av dine tidligere videoer sa du at du bare kjøpte klær der du liksom “ville” hahaha!😚

    3. Heii
      Har lest tidligere innlegg hvor du har fortalt om at du har begynt å få grrie på huden din da før hadde litt urenheter. Jeg har det samme og lurte på hva du gjør for å få så fin som du nå har? ps elskaaaa bloggen din stor fan<<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg