MIN SOMMER!

Jeg har virkelig hatt en utrolig bra sommer, og kan se tilbake med et stort smil! Jeg har hatt tre utrolig fine måneder med sommer, og ferie. Det er ikke noe hemmelighet at sommeren er min desidert favoritt årstid, elsker varme, reise rundt omkring, Jeg kan godt si med en gang at jeg savner sommeren, og det å ha fri. Jeg kunne faktisk godt tenkt meg å ha enda lengre ferie, det skal ikke legges skjul på. Men har vært helt greit å komme inn i rutine igjen. Men nå skal dere få litt bildedryss fra min sommer! Kos dere! ♥

♦ MEET-UP i tusenfryd, og møtte utrolig mange av dere! Alltid så gøy å møte dere hver eneste gang. Dere kan se en vlog fra turen HER.

♦ OSLO IGJEN! Helge roadtrip med Andrine, Rikke og Frida. Der i drog på konserter, og var litt fangirls! 

♦ Sverige sammen med Milena, og noen andre i familien hennes!

♦ Spania sammen med familien min! Utrolig kjekk tur med sol, og varme! Jeg lage også en vlogguke fra denne turen, som dere kan se på youtube kanalen min.

♦ Surfecamp sammen med Lapoint, i Hoddevika! En utrolig lærerik og bra uke med Lapoint! HER ser dere en video fra turen!

Her har dere fått en liten take back på min sommer, og gjerne del noen av dine beste sommer minner i kommentarfeltet! 

blogges

10 kommentarer

Siste innlegg