NEW IN: RIPPED DENIM JACEKT

samarbeid

!HER! finner dere denne ripped denim jakka.

Heisann dere! Jeg mottok denne utrolig tøffe jakka fra Shein i dag morgens, og se hvor fin den er! Digger den! Denne er veldig ulik i forhold til de andre dongeri jakkene jeg har, og derfor liker jeg at denne skiller seg litt ut. Jeg er også veldig glad i ripped klær, så denne passet meg midt i blinken! Veldig fornøyd, og kvaliteten på den var overraskende bra. Jeg trodde den skulle være enda mer hard i stoffet. 

Jeg har hvert fall hatt en bra dag til nå, har både vært på skolen og vært en tur hos hudpleieren for å ta en dyprens. I løpet av høsten kommer det et innlegg angående huden min, og da får dere se litt bilder og hvilke produkter som har funket for meg. Vet veldig mange ønsker det, og skal få prøvd å gjøre det en gang i oktober/november en gang. Det er bare til å se frem til det! Ha en fin dag videre ♥

blogges

6 kommentarer

Siste innlegg