UKENS SPØRSMÅL #22

inneholder annonselenker

Hei, kan du gjere en 15 Turn off på gutter?

Ja! Det skal jeg nok få gjort om ikke så alt for lenge.

Hvordan ble du så flink til å ta bilder?

Det er en ting man bare må utforske litt med, og man blir bedre jo mer man øver på det. Men vil nok si kamera gjør susen! 

JAKKEN FRA ROMWE, finner dere HER. / Har en kode slik at dere får 60% på siden Romwe, RWtheresesorenes60 varer fra 19.septemeber til 19.februar 2017!!! ♥

Hvis du måtte velge mellom blogg og youtube? Hva ville du valgt?

Det er et av de vanskeligste spørsmålene jeg får, og jeg har alltid sagt blogg. Men jeg er ganske usikker for jeg er utrolig glad i å holde på med begge deler nå.

Hvordan fant foreldrene dine ut at du hadde en blogg? Hva sa de?

De sa egentlig aldri noe spesielt, men tror det er fordi de synes det var helt greit og har kommet så langt nå.

Hvilket sminkeprodukt liker du best av alt du bruker?

Min kjærlighet går nok til Anastasia dipbrow, og andre bryns produkter! Jeg føler med en gang bryna er på plass ser alt mye bedre ut.


 

Hvor kjøper du meste parten av klærne dine?

Jeg kjøper de fleste klærne mine fra Romwe, Shein, Bikbok og Gina tricot vil jeg si.

Hvilken bunad skal du ha til konfirmasjonen?

Da skal jeg ha Rogalands bunad. Jeg er veldig usikker på hvilken farge jeg ønsker på vesten enda, men det finner jeg nok ut av.

Kan du lage morning routine?

Jeg har allerede en på kanalen min, og du finner den HER. Skal kanskje få laget en ny når jeg har tid.

BUKSE FRA ROMWE, dere finner den HER. / Har en kode slik at dere får 60% på siden Romwe, RWtheresesorenes60 varer fra 19.septemeber til 19.februar 2017!!!! ♥

Hvor gammel er Mico?

Hvis jeg ikke tar helt feil så er han cirka 3 år.

Anbefalt sminke merke?

hmmm.. Anastasia, TheBalm, NYX, Benefit, Urban decay og mange flere!

Hvor bor du?

Bor et lite sted utenfor Haugesund som heter Tysvær.

Hva vil du jobbe med når du blir stor?

Da vil jeg jobbe først og fremst med bloggen og youtube. Men også være frisør, og makeup artist!

Savner du å ha kjæreste?

For å være helt ærlig savner jeg å ha en kjæreste ja, men kun til tider. Klarer meg fint som singel også, det er herligt å ikke ha noen forpliktelser til noen. 

Hvor tidlig står du opp når du skal på skolen?

Det er forskjellig, alt fra 06.00 til 07.00 😀

Hva lurer du på til neste ukens spørsmål?

blogges

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg