EN DRØM GÅR I OPPFYLLELSE IGJEN

inneholder annonse lenker

Jeg gleder meg så ufattelig mye til denne helga, for da skal jeg nemlig på Justin konserten sammen med min aller bestevenninne Ida! ♥ Reisen 07.00 med fly om fredags morgen, morgenfugl som jeg må jeg stå opp gry tidlig. Nei da, jeg er en laangt i fra en morgenfugl. Jeg skal på konserten som er på fredagen i Diamond circle, og ser så mye frem til konserten. Man kan vel si at jeg gleder meg slik som en liten dritt unge. Jeg er en stor fan av Justin Bieber, og har ikke vært på en av konsertene hans siden 2013 i Oslo og dette blir en drøm som går i oppfyllelse igjen!

______________

Topp: HER finner dere den, den er fra Romwe

Jakke: Bikbok

Bukse: Romwe, HER finner dere den

SKO: Nike  air Thea

______________

Jeg skal være i Oslo hele helga, og på lørdag blir det nok shopping og Ida, og jeg skal innom et meetup som Kristine Bremnes, Hanna Martine og Amilie Olsen skal ha tror jeg. På søndagen skal jeg på en førpremiere sammen med Disney, og har selvfølgelig med min fantastiske bestevenninne Ida. Da skal vi se den nye filmen som kommer snart, den heter Soy Luna. Den kommer 10.oktober på premiere på Disney Channel. Jeg er så utrolig glad for at jeg får oppleve alt dette sammen med hun, for er ikke noen andre jeg vil heller ha med på dette. Ida har alltid vært min “one and only”.

Gjerne si om du skal på konserten, kanskje du ser meg! ♥

blogges

6 kommentarer
    1. Jeg skal på konserten og har også diamond circle! Jeg skal også på konserten den 23. september, håper jeg ser deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg