EGON >>

heisann dere!

Nå er jeg på Egon sammen med nesten hele familien, alle uten om en av søstrene mine. Kjenner det skal bli herlig med Egon igjen. I dag blir det nok en tidlig kveld for min del siden jeg må opp ganske så tidlig, eller mer midt på kveden. Jeg må stå opp fire tiden på natta, for å få tid til å stelle meg før konserten. Get those brows on fleek. Kjenner det kribler i magen til konserten, og er så gira.

Tar fly 07.00 på morgen, og må være på flyplassen klokken seks. Denne kvelden skal jeg bruke på å lade power banks, slette bilder osv på mobilen, pakke og slappe av ikke minst. Håper jeg får sovet godt før jeg må våkne, slik at jeg ikke er som et lik hele fredagen!

Men uansett nå skal jeg nyte maten, blogges som man sier:*

Ha en kjempe fin uke videre alle sammen!

8 kommentarer

Siste innlegg