VAR HELT UBESKRIVELIG

Jeg har sett Justin, herreguuuuuuuuud!!! Det er lenge siden jeg har gråt av glede, og det gjorde jeg faktisk på konserten. Jeg syns Justin leverte utrolig bra, selv om det var noe playback. Elsker showet hans, og han underholdte utrolig bra! Jeg er stolt over den gutten, hva han får til. Jeg har vært fan lenge, og kommer til å være det så lenge jeg har ben på denne jorden. Jeg beundrer virkelig hans talent, og er det egentlig en ting denne gutten ikke kan?

Ble mobilbilder, hadde ikke kamera med meg på konserten. En liten video finner dere på min instagram.

Helt ærlig skjønner jeg ikke hvordan media får det til at Justin kjedet seg, for jeg som var i Diamond circle 1rad. Jeg så mange smil rundt den munnen, og så ut som at han koset seg mye. Han danset, og snakket med fansen. Men når han ikke danset sang han? Når han danset med sitt stone-face med full konsentrasjon, så sang han ikke. Vi som er store fans og som var under konserten, hadde en utrolig bra opplevelse! Jeg har hørt mange meninger rundt konserten, men jeg må si de dagene han har vært her i Oslo har vært helt perfekte. Jeg er mer fornøyd med dette showet enn det som var i 2013. Justin leverer virkelig på scenen, og er det noe han kan så er det å levere bra show som underholder bra.

Life is worth living, purpose og mark my words. De sagene er så nydelige, kjenner det langt ned i rota. Men føler i dagens samfunn så skal alle trykke noen ned, uansett om det ikke er noe negativt med det eller ikke. Jeg må bare si at Justin er det beste idolet uansett hvor mye faenskap han finner på. Han er et menneske som er kjent verden over, men han er menneske som jeg elsker uansett hvor mye han driter seg ut. Må bare si det. Justin sier jo at vi må drite i at folk trykker deg ned og at du må vise verdigheten din og hva du individ klarer. Justin er rå, og han er kanskje sliten og han fortjener virkelig en pause for alt det han gjør. Tror ikke det blir noe ny tour med det første, og skjønner det godt! JA, jeg er en fan som ikke gir slipp på han og som støtter han uansett. Utrolig bra stemning blant publikum også! ♥

De sangene på det nye albumet er helt utrolig, og elsker de. Han sang også mange acoustic, og det var rett og slett helt nydeeeelig! Jeg var virkelig så fornøyd med konserten, at nå når jeg tenker tilbake så virker det helt uvirkelig. Denne konserten er noe som kommer til å bli et utrolig bra minne. Var jo også der sammen med Ida som er min gode bestevenninne, veldig koselig å få se idolet vårt sammen. 

Fikk dere med at han sa “unnskyld” fra i fjor? 

Var du på en av konsertene hans?

blogges

10 kommentarer

Siste innlegg