EVENT MED DISNEY

Møtte blant annet Frida, Helena, Jennie Sofie, Tina, Ellen, Bea++

Hei​sann dere! Utrolig koselig når jeg logget meg inn på blogge i dag, og det bare poppet opp mange herlige kommentarer! Setter så stor pris på det, dere er herlige. Siste dagen min i Oslo altså søndagen da var jeg på et utrolig koselig event sammen med Disney! Dette var mitt aller første event, og det var utrolig koselig. Det levde virkelig opp til alle forventingene mine! Under eventet fikk jeg møtt mange bloggere, youtubers og andre kjendiser. Noen hadde jeg møtt før, og andre ikke. Alltid veldig gøy å møte youtuber/blogg venner ♥

Vi fikk to søte goodiebags, og så førpremiere av Soy Luna som kommer på tv-skjermen 10.oktober! Det var en veldig søt barne tv-serie, som minnet meg veldig mye om Violetta. Dere som er stor fan av Disney Channel, burde absolutt få med dere denne. Da vi hadde sett to episoder (tror jeg), var turen til å ta hjemover og det ble en laang tur! 

blogges:*

5 kommentarer

Siste innlegg