UKENS SPØRSMÅL #24

Hvordan vil du beskrive stilen din?

Hmmm.. Jeg aner faktisk ikke, for jeg bruker så mye forskjellig. Jeg kan både gå med et skikkelig søtt antrekk, og gå med et døds kult et!

Jeg lurte på om du kunne lagd en video der du snakker bokmål en gang?

Kanskje det, men jeg skal kanskje få laget en ny dialekt challenge siden den jeg lagde med Frida for en god stund siden ble ikke noe bra. Da kommer nok Oslo dialekten med, og de snakker jo nesten rent bokmål.

lurte på om du kunne av og til kanskje laget innlegg om dine favoritter fra en nettside (blivakker, nordicfeel, beautyjoint ol) eller produkter du ønsker deg fra slike sminkenettsider, det hadde jeg likt:)

Det kan jeg nok få fikset om ikke så lenge!

Hva er snittet ditt?

Er jeg en av de få personene som ikke pleier å regne ut snittet når de får karakter kortet sitt?, bryr meg egentlig ikke så mye når jeg har karakterene foran meg. Men når jeg kommer i 10ende er nok å regne ut snittet mitt noe jeg kommer til å gjøre.

Hvis du hadde nødt til å farge håret i en crazy farge, hvordan farge ville du hatt?

Da ville jeg nok gått for enten rosa eller lilla, men ser mer for meg håret mitt i en baby rosa farge enn lilla. Hadde aldri gått for en grønn eller blå farge.

Hvordan/hva gjorde bloggen og instagramen din så populær?

Jeg vil ikke si at bloggen eller instagramen min er SÅ populær, men jeg har egentlig ikke gjort noe annet enn å være meg selv å bare poste det jeg ønsker.

Jeg lurte på om du hadde sluttet med glossybox?

Neeei, jeg har bare hatt en liten pause fra det siden har vært sommer ferie. Men jeg er på igjen, og kommer en i løpet av neste uke. 

Hjelper det å gå til hudpleie, og hvilke kremer går du på?

JA! Hudpleieren hjelper meg ti tusen ganger mer enn det jeg fikk hos legen faktisk. Jeg går til hun en gang i måneden, og bruker et serum og noen pads fra Elisabeth aarden.

Hvilken by var du i når du var i Spania?

Da var jeg i Alcudia, utrolig fin by i Mallorca!

Tar du solarium?

Nei, jeg tar ikke solarium.

Hvilken mascara anbefaler du?

Min store favoritt er better than sex, fra Too faced.

Hvilken ansikt maske bruker du?

Hvis jeg skal ta ansikt maske bruker jeg mask of magnaminty fra Lush.

HVA LURER DU PÅ TIL NESTE GANG?

blogges

6 kommentarer

Siste innlegg