7 SMINKE NETTSIDER

Det er utrolig mange av dere som lurer på hvor jeg egentlig får kjøpt alt sminken min, og svaret mitt er at jeg pleier å kjøpe det meste av sminken min på nettet synes det er mye enklere og ofte også billigere. Derfor tenker jeg å dele mine fem favoritter når det kommer til sminke nettsider. 

Bangerhead ♥ Her har jeg akkurat bestilt utrolig mye spennende fra, og kommer selvfølgelig en unboxing og en sminkevideo om produktene som er bare å glede seg til! Jeg ser virkelig frem til denne pakken, og gleder meg til å vise dere hva jeg har bestilt meg denne gangen.

Douglas ♥ De har utrolig mye utvalg hos Douglas, og de har mye som man ikke kan få tak i butikker og de har heller ikke så super dyr frakt.

Blivakker ♥ De har gratis frakt, som jeg elsker!! De har alt fra NYX til The balm! Jeg har flere ganger bestilt fra Blivakker og vært så fornøyd, og det tar ikke så lang tid før pakken ligger i postkassen heller.

Coverbrands ♥ Jeg har faktisk aldri bestilt noe fra Coverbrands, men har hørt flere positive ting ut i fra denne nettsiden! Hvis jeg finner noe som faller i smak en gang her, kommer jeg nok til å bestille det.

Kicks ♥ Denne har vi jo også i butikk, men de har faktisk mer utvalg på nettet. Frakten ligger på rundt 50kr, det gjorde den hvertfall sist gang jeg bestilte noe. Det er jo ikke alle butikker der de har alle merkene, og derfor liker jeg å bestille diverse på nettet.

Beautybay ♥ Hvis jeg ikke er helt på tur så har disse ikke noe frakt! De har også veldig fine priser, og utrolig bra utvalg alt fra Zooeva til L.A girl.

Morphebrushes ♥ Denne nettbutikken har utrolig mye! Alt fra Jeffree star sitt eget merke, det berømte Morphe brushes merke selvfølgelig og La splash og mye mer. Aboslutt hvert å sjekke ut, men de har frakt og hvis jeg husker rett så er den ikke så høy. 

blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg