UKENS SPØRSMÅL #25

Favoritt mat og drikke?<3

Jeg har så utrolig mange forskjellige favoritt matretter, men min favoritt drikke er sole klart pink panter og pepsi max.

Hva størrelse har du i fila genseren?

Den har jeg i XS, og den er fra Urban.

Hvordan fikk du tak i Diamond Circle billett på JB konserten? Trodde det var vanskelig jeg. Fikk du den gratis siden du hadde giveway på billetter?

Jeg gjorde som alle andre, bestilte de på ticketmaster.no og familien min fikk totalt 8 diamond circle billetter. Derfor hadde jeg en konkurranse på en av de siden vi hadde en til overs.

Har du kjæreste?

Dette er et spørsmål som jeg får flere ganger, og gjentar det så ofte. Nei, jeg har ikke noe kjæreste.

Når begynte du å sminke bryna dine?

De begynte jeg å sminke halvveis i 7 klasse, men de ble ikke noe fine før våren i 8 klasse.

Favoritt youtuber? Du kan kun nevne en.

Da må jeg nok si Manny Mua, han har jeg skikkelig dilla på akkurat nå!

Når begynte du med falske vipper?

Før i 7 klasse brukte jeg kun da jeg tok bilder sammen med Milena. Jeg har ikke begynt å bruke det skikkelig før 9 klasse.

Kan du ha house tour?

Det er noe jeg ikke kommer til å lage på grunn av at jeg bor sammen med familien, og jeg syns det blir litt for personlig å vise absolutt hele huset. Det er heller noe jeg kan gjør den dagen jeg flytter ut og får mitt helt eget sted.

Hva bruker du til å redigere videoene dine?

Da bruker jeg Imovie, har prøvd meg flere ganger på Final cut pro men får det ikke til!

Tjener du penger på youtube?

Det gjør jeg, og kommer ikke til å gi noe sum siden det er en personlig sak som ikke andre skal legge seg opp i.

Er det mange som kommer å spør om bilde når du er sammen med foreldrene dine?

Det er mange flere som gjør dette da jeg er sammen med venner eller er helt alene. Men dere foreldrene mine syns det er koselig, og de biter ikke! Dere kan fortsatt kommer bort til meg å si hei 😀

Hvor lang tid bruker du på å sminke deg?

Jeg bruker som regel mellom 10-20min om jeg kun skal på skolen eller noe lignende.

HVA LURER DU PÅ TIL NESTE GANG?

blogges

6 kommentarer
    1. Skal du på den klasseturen til Polen og Tyskland i 10’ende klasse? Ja hvis du vet hva det er!? Isåfall har du tenkt til å dra og vil du?❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg