RPØVE ETTER PRØVE

inneholder annonselenke

HER, finnere dere den rosa toppen!

Heisann dere! Nå er jeg midt i gang med å øve på forskjellige prøver som jeg har denne uken, og derfor jeg ikke får oppdatert dere like mye. Det er ikke alltid like lett å håndtere både blogg, youtube og skole på samme tid! Prøver hvertfall så godt jeg kan, og håper det funker bra nok. Nå fremover har vi flere tentamener (slutten av November), vanlige prøver og flere oppgaver! Kjenner jeg er sliten allerede, og er så vidt i gang. 

Men i dag har jeg kun tenkt å bruke på å øve til prøver, og på torsdag har jeg faktisk frisør time! Kjenner jeg gleder meg til å freshe det litt opp, før November er i gang! Tenk vi kommer bare nærmere og nærmere jul. Det er litt sykt, hvor fort dagene går. Har en del ettervekst som må bort, og kanskje jeg gjør en liten endring, hvem vet? Gleder meg som alltids å vise dere.

blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg