MISSED YOU

Det ble vist noen dagers pause etter innlegget der jeg skrev at det ikke skulle bli noen pause. Men motivasjonen sa bare stopp, men nå er den på topp igjen! Jeg har virkelig savnet lysten til å blogge. Gleder meg til å oppdatere dere mer fremover nå når det nærmer seg jul. I går kveld så filmet jeg inn to videoer for dere, og gikk gjennom hele macen for å få plass til å redigere mer for dere. Vi har hatt fri fra skolen i dag, og det har virkelig vært herlig.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

HER, finner dere genseren jeg har på meg! (annonselenke)

Jeg tenker å få til en vlogmas hele Desmeber, eller frem til 24/25 desember. Jeg tror jeg skal gjøre slik at 1.des kommer på 2.des, slik at jeg får tid til å redigere de litt istedenfor å legge ut noe som jeg ikke er så fornøyd med. Jeg tenker også å få til noen konkurranser på de fire søndagene vi har i Advent, for jeg ønsker å gjøre noe litt spesielt for dere i år. Det er noe jeg ikke gjorde sist år.

Forresten har dere fått med dere det nye designet her på bloggen, og den nye headeren min? Gjerne fortell meg hva dere syns, dere vet hvor jeg setter pris på kommentarene deres! Det er så koselig, og faktisk høre deres mening.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva ønsker du å lese/se mer av i Desember?

blogges

11 kommentarer

Siste innlegg