NOEN DAGER IGJEN

HER – finner dere denne utrolig herlige genseren! (annonselenke)

I går kveld kom jeg hjem etter en super fin helg i Bergen hos Frida. Hun skulle feire bursdagen sin, og jeg håper hun koset seg utrolig mye for det fortjener hun så utrolig mye. Jeg møtte også flere av venninnene til Frida, og alle var utrolig hyggelige! Jeg ankom Bergen sent på fredagen fordi tidligere på fredagen var jeg på Black friday med Emma, og da møtte jeg faktisk flere av dere lesere og fikk også kjøpt meg nye ballsko. Vi har juleball på fredag denne uken som jeg gleder meg utrolig mye til. 

I går var første søndag i advent, og nå er det bare noen dager til Desember starter og jeg er klar for og prøve å vlogge hver eneste dag for dere i desember, og laste opp hver eneste dag. Jeg håper bare at jeg ikke blir fult så stresset, og det blir gøy for dere! Jeg har også konkurranser på lur, som kommer til å komme under vloggene så det er bare å følge med underveis.

blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg