UKENS SPØRSMÅL #28

Kan du ha en what’s on my iPhone video?<3

Det skal jeg få prøve på, når jeg har tid til det. Jeg tror nok ikke en slik video kommer før ny året er i gang.

Kan du ha 12 BEAUTY Q’S TAG ? Altså den taggen Celina Karine laget.

Det var en utrolig bra idee, og skal huske på det når vlogmas er over! Husk å minn meg på det, om det er en video dere ønsker.

Hva har du til sidemål og hva har du til hovedmål på skolen?

Jeg har bokmål som hovedmål, og nynorsk om sidemål.

Hva valgfag har du på skolen? Hvorfor valgte du det du har?

Jeg har redesign som valgfag, og jeg valgte det fordi det virket morsomt. Men skal si at jeg angrer på at jeg valgte dette valgfaget, virkelig.

Hei, jeg lurte på hvilken farge du har på Anastasia dipbrow’en din?

Jeg har en i fargen chocolate, og en i fargen taupe. Jeg bruker sjeldent fargen taupe, det går mest i chocolate.

Bruker du sminke hver dag?

Jeg bruker sminke når jeg føler for det, men som regel går jeg med sminke og de dagane jeg ikke orker går jeg uten.

HER, finner dere denne cropped genseren fra Romwe. (annonselenke)

Hva forbinder du med julen, eller hva er det første du tenker på når noen sier jul?

Det jeg forbinder med julen er å være sammen med mange du er glade i, dere gir hverandre gaver og spise god mat. Jeg må selvfølgelig ikke glemme selveste julenissen, og juletre! Pepperkaker, kakao, snø og mye mer! Julen er en så herlig høytid, som jeg håper varer for alltid fordi jeg elsker virkelig juletiden. Det å våkne opp til adventskalender, og telle opp dagene til jul er så utrolig koselig. Det er en av de beste tidene på året.

Føler du deg som en kjent blogger?

Overhode ikke! Jeg ser ikke på meg selv som kjent, og tror heller jeg aldri kommer til å gjøre det. Ja, det er flere som vet hvem jeg er men ser ikke på meg selv som noe kjendis eller en som alle burde vite hvem er.

Hvor mange ganger har du møtt The Main Level?

Det aner jeg faktisk ikke! Jeg har ikke tellingen, men jeg har ikke møtt de like mange ganger på grunn av at de er tre stykk i det bandet. 

Hva lurer dere på til neste ukes spørsmål?

blogges

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg