GIR DERE GODE TILBUD

inneholder reklame

Genser, HER (romweh, sponset genser)

Bukse: WOW

Heisann dere, jeg tenkte å dele nok et julegave tips til dere siden det bare er noen uker til den store dagen. Junkyard har noen utrolige gode rabatt koder som jeg ønsker å dele med dere. De har utrolig mye utvalg på deres siden, og der finner du veldig mye av den Urban stilen som jeg vet er veldig inn for tiden og mange som digger. Du finner også veldig mange forskjellige gode julegave til både hun og han. Da er det vel ekstra gøy med rabattkoder? Derfor håper jeg dere ønsker å bruke disse om dere shopper på Junkyard, for disse kodene funker frem til 21.Desember! 

JAKKER20 ? gir dere lesere 20% rabatt på ALLE jakker. HER, kommer dere til jakker.

SKO10 ? gir dere lesere 10% rabatt på ALLE sko. HER, kommer dere til sko.

EXTRA15 ? gir dere lesere 15% ekstra rabatt på ALLE salgsvarer. HER, kommer dere direkte til siden.

Håper noen av dere får noe ut av disse kodene, og gjerne fortell meg og hvis meg hva du bruker det på!

blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg